over 5 weken in zakynthos

  • Corina

    Ik zie nu pas dat je in je bericht nog een vraag had gesteld over de kleding. Het hotel verzoekt de gasten netjes gekleed aan het diner te verschijnen. Ik geloof niet dat de heren per se een pantalon moeten dragen, gezien het feit dat er toch genoeg mannen een “korte” broek droegen. Over het algemeen zag iedereen er wel verzorgd uit bij het diner.

  • Anique

    Hallo Wilma,

    Net terug van een geweldige vakantie. Wij hebben allemaal ontzettend genoten van ons verblijf in het hotel!!. Wat betreft de overlast van de vliegtuigen, wij vonden het beslist niet erg. Eerder leuk! Ook het animatieteam was leuk vooral eja (hoe je het ook schrijft). Zij is een ontzettende leuke spontane meid, ze krijgt je ook vaak wel zo ver dat je mee doet aan de activiteiten. Zoals ‘s morgens het water gymnastiek. ’s Middags is er waterpolo en een verschillende activiteiten. s' Avonds is er idd altijd een bingo en hierna is dan altijd iets anders te doen zoals een karaoke, miss verkiezing ect. Helaas geen echte griekse avond. Wil je niet mee doen hier aan dan kan je op het boven terras heerlijk zitten. Het hotel is echt top! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wat betreft het muziek, ook dit vonden we niet hard het was wel lekker als je bij het zwembad aan het zonnen was of lekker aan het zwemmen.

    En dan het eten… jammie jammie dat is echt top! Het ontbijt is een engels ontbijt… champigons, gebakken eieren, bonen, scrumble eggs, gekookte eieren ect. De broodjes niet echt veel keus. Maar kijk maar bij de kidds corner daar liggen soms lekkere dingen :D. En dan vanaf 10 uur lekker tostie's, broodje gezond, broodje hamburger, patat, pasta, salade, schepijs. Om half 1 de lunch tja, dat kan net zo goed avond eten zijn… Vlees, patat, pasta salade's ect ect. En het avond eten idem dito. Elke dag een verschillende soort soep, salade, vlees, salade, rauwkost, ijs, pudding ect.

    We hadden een auto gehuurd voor drie dagen. We zijn daarvan 1 dag het eiland rond geweest. Het eiland op zich stelt niet echt zo heel erg veel voor. Maar voor 1 dag is het leuk. We zijn bij het wrak geweest. Bovenaf gezien.. dit is echt ontzettend gaaf. Niet zozeer het wrak maar wel het water! Verder zijn we door kleine dorpjes gereden en door de grotere plaatsjes. Soms hele mooie punten waar je een mooi uitzicht hebt. Er ligt wel erg veel afval en rommel op het eiland. Op het moment dat je met de bus van het vliegveld rijdt heb je zoiets van wow… wat een rommelzooitje.

    We hebben ook een boottocht gemaakt, dit kan ik je echt aanraden!!! Dit was ontzettend gaaf. We hadden de boottocht naar het schildpadeiland en de uhm de blauwe grotten van kiri ofzo. Neem wel een snorkelset mee!!! We hadden 3 maal een zwemstop. Zo ontzettend gaaf!!! Tussen de vissen gesnorkeld en in de grotten geweest. Het water is zo ontzettend helder dat we de bodem konden zien op 15 meter afstand!! Ook hadden we een schildpad gezien. Helaas hadden we die dag ontzettend veel wind waardoor het moeilijker werd om ze echt heel goed te zien. Maar onze dag was echt geweldig!!

    We gingen dan ook met pijn in ons hart terug naar Nederland… Volgend jaar gaan we hier opnieuw naar toe maar dan voor 2 weken en nemen we onze zoon ook mee!! We hadden 1 week en dit is net iets te kort vonden wij zelf… Ik zou zeggen geniet er lekker van!! En als je nog iets wilt weten vraag het maar!!

    Oja, neem wel een muggenstift mee want die zaten er wel veel. Vooral aan de kant van onze kamer.

    Alvast een ontzettend fijne vakantie!!!!

    Groetjes Anique

  • evert en annemiek

    Hey Wilma,

    Wij zijn ook van de parij over 5 weken in hotel hotel Bitzaro Grande in Kalamaki.

    Wij komen 28 augustus aan volgens mij ben jij er dan al een week.

    Groetjes,

    En misschien tot horens.

    Evert en Annemieke

  • wilma

    hallo.

    ik zach net jouw berichtje van 23 juli.

    ik ben al terug van Bitzaro, ik ben op 24/7 gegaan en afgelopen maandag terug gekomen.

    mijn ervaring met dit hotel lees je hier op het prikbord en op de vakantiewijzer, ze zijn positief ga maar gauw lezen.

    als je besluit om niet te gaan geef mij dan een seintje dan ga ik wel, want ik mis Bitzaro nu al.

    groeten Wilma.