denise beach laganas

  • juul

    hallo.

    ik ga met een vriendin eind augustus naar denise beach in laganas..

    wie kan me iets over het appartement vertellen. ik heb gehoord dat het nogal een drukke plaats is.. wie kan me daar wat meer over vertellen?

    alle info is welkom.

    alvast bedankt

  • juul

    ik word namelijk een beetje angstig van alle negatieve verhalen op verschillende websites… dus aub help me aan wat info..

    bedankt

  • Ronald

    Hey Hallo,

    Denise beach ligt in een rustig gedeelte van Laganas. Het is ± 10 minuten van de hoofdstraat. De hoofdstraat is voornamelijk ‘s avond en ’s nachts druk. Maar waar u zit heeft u geen last van.

    Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag van u

    Mvg,

    Ronald

    P.s. hierbij een link van u appartementencomplex

    http://www.greeka.com/ionian/zakynthos/hotels/zakynthos-denise-beach/index.html

  • juul

    bedankt voor de reactie.

    hoe is het strand daar? zitten er leuke eettentjes etc in de buurt?

    is het een beetje een mooi/net complex?

    wat een vragen. ben namelijk zeer benieuwd en hoop op een heerlijke vakantie.

    alvast bedankt

  • Ronald

    Hallo Juul,

    Het strand begint gelijk achter jullie hotel / appartementencomplex. Alleen het strand is niet zo bijzonder. Veel rotsen en grote stenen.

    Als je richting de hoofdstraat loopt heb je een grote brede strand maar daar is het erg druk met zonnebedjes. Wil je de rust en stilte dan kan ik je aanraden om richting Agios Sostis te lopen. Het is een zeer rustige zandstrand.

    Neem wel waterschoentjes mee omdat bij het begin vaak stenen liggen. Daarna kan je meters doorlopen op heerlijke zachte strand.

    Qua eettentjes ben je aan het strand het beste uit. Er is daar voor iedereen wat wils. Heerlijke visrestaurants, Griekse Taverne tot trendy restaurants. De prijzen varieren ook.

    Ik kan je zeker de Griekse avond van Vezal aanbevelen. Heerlijk eten en een geweldige show. Deze Griekse avond is elke donderdag maar reserveer wel eventjes van te voren. Anders zit je helemaal achteraan.

    Over je appartement / hotel kan ik jammer genoeg weinig vertellen. Ik ken het van de buitenkant en ben er nooit binnengeweest. Er is wel een lift aanwezig en het ziet er zeer schoon uit.

    Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag

    Groetjes Ronald

  • juul

    bedankt voor de reactie. houdt de tips in gedachte. wordt vast een mooie vakantie.

  • Ronald

    Veel plezier en alvast Jamas.

  • Hoi

    Hoi hoi

    Oh gezellie rond die periode zitten wij er ook nog en heb alleen maar goede reacties gelezen op zoover zie de link http://www.zoover.at/accommodation/single/vrw.aspx?accommodationId=92587

    Nou misschien komen we elkaar wel tegen.

    Heb er zin in.

    Wij gaan voor de 2e keer 4 jaar geleden ook al geweest en is wel en en het ander verandert wat ik van mensen hoor die net terug zijn.

    Veel plezier.

    www.borrysweb.nl

    juul schreef:

    >

    > hallo.

    > ik ga met een vriendin eind augustus naar denise beach in

    > laganas..

    > wie kan me iets over het appartement vertellen. ik heb

    > gehoord dat het nogal een drukke plaats is.. wie kan me daar

    > wat meer over vertellen?

    > alle info is welkom.

    > alvast bedankt

  • Hoi

    Auteur: Hoi (—.upc-i.chello.nl)

    Datum: 07-08-2006 14:55

    Hoi hoi

    Oh gezellie rond die periode zitten wij er ook nog en heb alleen maar goede reacties gelezen op zoover zie de link www.zoover.at/accommodation/single/vrw.aspx?accommodationId=92587

    Nou misschien komen we elkaar wel tegen.

    Heb er zin in.

    Wij gaan voor de 2e keer 4 jaar geleden ook al geweest en is wel en en het ander verandert wat ik van mensen hoor die net terug zijn.

    Veel plezier.

    www.borrysweb.nl

    juul schreef:

    >

    > hallo.

    > ik ga met een vriendin eind augustus naar denise beach in

    > laganas..

    > wie kan me iets over het appartement vertellen. ik heb

    > gehoord dat het nogal een drukke plaats is.. wie kan me daar

    > wat meer over vertellen?

    > alle info is welkom.

    > alvast bedanktjuul schreef:

    >

    > hallo.

    > ik ga met een vriendin eind augustus naar denise beach in

    > laganas..

    > wie kan me iets over het appartement vertellen. ik heb

    > gehoord dat het nogal een drukke plaats is.. wie kan me daar

    > wat meer over vertellen?

    > alle info is welkom.

    > alvast bedankt