vassilikos

  • ivo

    Wie kan mij extra info geven over de regio vassilikos?

    Wij verblijven daar straks in appartement Sea castle mocht iemand daar eerder geweest zijn, dan hoor ik graag hoe het was.

    Ik hoor graag van iemand,

    alvast bedankt Ivo

  • Leo Roest

    Vassilikos ligt in het zuid/oostelijke deel van Zakynthos, het is daar wat rustiger dan bijv Laganas. Je hebt er overal hele mooie stranden zie http://www.greeka.com/ionian/zakynthos/zakynthos-beaches/zakynthos-porto-roma.htm.

    Wij zelf verblijven altijd in Tsilivi net boven Zakyntos stad. Het is aan deze kant van het eiland een stuk rustiger. Geen engelsen lawaai touristen,

    maar grieken en italianen en een verdwaalde duitser kom je hier tegen.

    Bezoek eens Porto Roma daar is het heel goed toeven, en regel eens een boot naar het beroemde Scheepswrak en de Blue Caves. Als je voor het uitgaan kiest dan moet je naar Lagana het Llorret da Mar van Zakhyntos of Argassi.

    Veel plezier op Zakyntos en Kalo taxidi wat goede reis betekend.

    Leo Roest of kijk eens op www.leoroest.nl

  • paul smit

    Beste Ivo,

    Ik zag uw bericht op internet (prikpagina) staan. Wij gaan in juni naar sea castle. Graag verneem ik van u hoe uw bevindingen zijn geweest op zakynthos.

    Alvast bedankt voor de genome moeite.

    Paul

  • annet van den berg

    Goedemiddag,

    Waar/hoe kan ik Hotel/app. Sea Castle boeken??

    Met vriendelijke groet

  • Paul

    wij hebben het gewoon via het reisbureau geboekt. de meeste reisorganisaties bieden deze appartementen wel aan annet van den berg schreef:

    >

    > Goedemiddag,

    >

    > Waar/hoe kan ik Hotel/app. Sea Castle boeken??

    >

    > Met vriendelijke groet