budget

  • sasja

    Nog ff een vraagje

    Ik vertrek over een week naar zakyntos

    Vraag me af hoe de prijzen daar liggen voor b.v. uit eten en een drankje op terras enz.

    Probeer mijn vakantie zakgeld een beetje te bepalen voor 13 dagen

  • maud

    hoi

    wij zaten in het afgelegen Vassilikos en daar betaalde je voor een halve liter bier 3 euro. Het viel ons op dat je in bv Argassi waar het drukker is, goedkoper kon drinken. Op een terrasje betaal je gemiddeld zo'n 1,50 voor een blikje cola. Het is allemaal net even iets goedkoper dan in Nederland. Voor een hoofdgerecht kun je rekenen op 7 - 8 euro.Let wel op de covercharge, dat staat niet altijd vermeld, maar kan oplopen tot 1 euro en dat is dus puur om een bord voor je neus gezet te krijgen!

  • Ronald

    Hoe rustiger de omgeving des te duurder de prijzen zijn voor het eten en drinken.

    In laganas betaal je voor een halve liter heineken of Amstel ± € 2,50 en voor fris € 1,50. Cocktails rond de € 3,00. Terwijl je in Maries het dubbele betaald.

    De prijzen qua eten vallen opzich mee. Je betaald voor een steak rond de € 10,00 voor een souvlaki ± € 7,00.

    Wat ik ook regelmatig doe is eten in een echt Grieks Taverne. Daar zijn de prijzen relatief goedkoop en je weet zeker dat het lekker is en dat je niet bedonderd word qua kosten.

    Wat ik ook regelmatig zie is de happy hours in de vroege avond. 2 voor de prijs van 1.

    Hoe dan ook. Ik wens je veel plezier & Jamas