Zakynthos 14 Aug. Aghios sostis

  • Tas

    Wij gaan de 14e 3 weken naar Zakynthos. Lees veel negatieve verhalen i.v.m de ‘echte griekse sfeer’ die schijnt te missen, en veel britten. Hoop dat het allemaal mee zal vallen! Wij willen gaan duiken; schijnt de moeite waard te zijn.

    Verder willen we zeker naar het vaste land voor een paar daagjes..

    Nog meer mensen die naar Zakynthos gaan?

    Wij vliegen 14 Augustus met Arke fly om 16.45.. Iemand ervaringen met app. Manthos??? ben erg benieuwd!! Nog anderhalve week!!! en dan is het eindelijk zover!

  • marc

    Hallo Tas.

    wij gaan ook 14 augustus naar Zakynthos, Aghios Sostis. Wij zitten in app. Litakya Beach. Wij zijn daar 2 jaar geleden ook geweest en dat was erg mooi. Mooie grote schildpadden en prachtig helder zeewater. Ik wil dit jaar ook gaan duiken, want dat lijkt me prachtig. Wij vliegen 's morgens om 04.55uur. We hebben er echt zin in!!!

  • Mario

    De griekse sfeer viel bij ons ook tegen als ik eerlijk moet wezen, we waren er 17 jaar terug ook geweest maar dan was echt alles anders en ja ok die britten zijn er maar ja wat willen we nu eerst zit iedereen op de duitsers te schelden nu gaan die duitsers allemaal naar turkije en nu is het weer die engelse, wat wil je dan gewoon op straat nederlands tegen elkaar lullen? Is ook niks aan hoor!

    Maar het griekenland mis ik wel een beetje op zakynthos ……

  • Tas

    Bedankt voor jullie reacties!! Jammer dat je inderdaad de echte griekse sfeer mist op zakynthos. En nee ik wil juist niet alleen Nederlandse mensen om me heen als ik op vakantie ben. Dan had ik ook naar benidorm of torremolinos kunnen gaan…

    En engelsen en duitsers ??? niets mis mee alleen hoor dat ze de sfeer verzieken en ontzettend lam op straat rondlopen ( kruipen ) … daar heb ik geen zin in …

    maar goed aghios sostis moet rustig zijn en die griekse sfeer zoeken we wel op in het binnenland of op een buureiland.. Je moet er natuurlijk wel zelf iets van maken he??…..en qua duiken schijnt het zeer de moeite waard te zijn… dus nog een weekje en zakynthos here we come..!!!

    Mario schreef:

    >

    > De griekse sfeer viel bij ons ook tegen als ik eerlijk moet

    > wezen, we waren er 17 jaar terug ook geweest maar dan was

    > echt alles anders en ja ok die britten zijn er maar ja wat

    > willen we nu eerst zit iedereen op de duitsers te schelden nu

    > gaan die duitsers allemaal naar turkije en nu is het weer die

    > engelse, wat wil je dan gewoon op straat nederlands tegen

    > elkaar lullen? Is ook niks aan hoor!

    >

    > Maar het griekenland mis ik wel een beetje op zakynthos ……