restaurants

  • anita

    wie kan er iets vertellen over de prijzen van het eten in restaurantjes,en exursie,s met de boten naar de blue cave,s en naar het scheepswrak???????/

    anita

  • annages

    De prijzen van het eten zijn op Zakynthos eigenlijk net zo als in NL alleen de wijn is een stuk goedkoper. Maar het eten is geweldig als je tenmiste echt Grieks wilt eten. De excursies etc. hebben wij geen ervaring mee,vwij gaan altijd op eigen gelegenheid (met scooter of auto) en huren ter plekke een bootje met of zonder gids. Veel leuker en je hoeft niet te wachten.

  • anita

    dank je wel annagas,

    een scooter huren waren we al van plan,we zijn ook wel van die mensen die zelf hun plekjes opzoeken .

    voor ons is zakynthos de eerste keer,zijn jullie er al geweest?

    gr anita

  • annages

    Ik ben de tel kwijt 14 15 16x

  • anita

    och meid ,wat heerlijk voor je wij hebben zo wie zo iets met de griekse eilanden,en met de vriendelijke mensen,we hebben dit jaar voor zakynthos gekozen omdat ik hartpapient ben,en ik eigenlijk een dag wat wil doen om vervolgens de vogende dag lekker te kunnen uitrusten,ons reisburo zei dat we dan naar zakynthos moesten gaan en dan in hotel zante sun omdat het de meest idiale plek voor mij zou zijn,dus ik ben erg nieuwschierig naar het eiland in s

    eptember kunnen we zeggen JAMAS.GROETJESanita

  • annages

    Anita,

    Van jouw reisbureau heb je goed advies gehad. Het ligt er erg rustig, naast het hotel ligt een pad, als je dat afloopt (c.a.3 minuten) sta je eigenlijk in taverne “el greco” goed Grieks eten en anders loop je zo'n 10 minuten naar Skloubous, Syrtaki, Ole ole en ach zo zijn er zoveel tavernes. Je zult er echt genieten. Het is niet zo dat wij alleen Zaynthos kennen hoor wij gaan ook 1 keer per jaar naar een ander Grieks eiland. Karpathos en Lefkas vonden wij ook erg mooi. Op Lekas waren wij een paar jaar geledeni n mei en dan is de natuur daar zo mooi!!! Ik heb daar voor het eerst van mijn leven vuurvliegjes gezien. Prachtig!!

  • annages

    Anita, ik ben nog iets vergeten te melden speciaal voor jou. Zorg wel dat je een koffer op wieltjes hebt want je moet een stukje lopen, klein stukje hoor. Zante Sun ligt aan en doodlopende weg waar geen verkeer komt. Alleen de aanwonenden, c.a.5 huizen en app.complex Korfiati komen erdoor. Er kan ook geen bus keren vandaar. Maar het is echt maar een paar minuten lopen zo'n 2 a 3 minuten maar voor jou met een zware koffer is dat misschien iets te veel aan het begin van de vakantie en vooral als het warm is. Succes en erg veel plezier gewenst.

  • Inge

    Hoi Annages,

    Wat grappig…ik ben ook al op diverse Griekse eilanden geweest. Kos, Kreta, Rhodos…leuk, maar niet mijn ding. Kefalonia…mooi! Zakynthos…m'n hart verloren, want is net thuiskomen. Vorig jaar in mei Lefkas….prachtig! De natuur vooral. Een van de mooiste eilanden…voor het eerst met twee meiden auto gehuurd en eiland rond gecrossed.

    Zometeen ga ik boeken voor mei Karpathos.

    En in de zomer 3/4 of misschien wel 5 weken naar Zakynthos.

    Gr Inge

  • annages

    Karpathos, ja ook erg mooi. Een paar jaar geleden (in mei) waren wij daar, zaten in Pigadia in hotel Blue Bay, 15 min lopen naar het centrum.Fantastische vakantie gehad daar. Wij gaan vast nog wel een keer terug. Ach zo heeft Greece zoveel mooie eilanden. Alleen het “thuis komen” gevoel hebben wij maar op een eiland.Over 5 maanden gaan we weer. Jij eerst naar Karpathos en daarna zo lang naar Zante!!! ga je daar werken? Fijne vooruitzichten!