waar is iedereen?

  • anita,oma van 2 beebjes

    dank jullie wel inge en annages,

    wij hebben inderdaad alleen maar ontbijt geboekt,omdat wij het zo wie zo leuk vinden om verschillende restaurantjes te bezoeken all in is niks voor ons,lekker s,avonds slenteren en dan wel zien waar je uit komt,dat de bus niet tot aan de voordeur rijd dat hadden ze ons al vertelt,maar dat mag de pret niet drukken.

    groetjes anita.

  • annages

    Oma Anita??? Je hebt wel eens geschreven dat jouw dochter zwanger was en zw.sch.vergifting had. Is alles goed gekomen?? vertel….vertel….. zijn het er misschien twee geworden (aan jouw naam te zien).

  • anita,oma van 2 beebjes

    hoi annagas,

    dat klopt helemaal,maar ze had al een dochter van net 3 jaar.

    ze is afgelopen woensdag bevallen van een zoon 54 cm 4260 gram en zijn naam is xavi,het is echt een scheetje,maar dat zijn alle beebjes toch.

    ik hoop dat ik straks op zakynthos wat leuks en orgineels kan vinden voor die 2,lynn is namelijk helemaal hoteldebotel van jurkjes.

    groetjes anita (trotse oma van 2 beebjes)

  • annages

    Gefeliciteerd oma, wat een flinke baby! en wat een mooie naam. Lynn ook hoor. Geniet er maar van. Wat kleertjes kopen op Zante betreft tja dat valt wat tegen. In Zakynthos-stad zijn vorig jaar eindelijk 2 leuke kinderkleding zaken gekomen maar niet zo leuk als hier in NL. Speelgoed is net als hier, het enige aparte wat je daar ziet is de caretta-caretta (schildpad) (van teddy) een rugzakje,kussentje etc. Je moet ze dan wel mooi vinden, ik vind ze lelijk,(mosgroen met vieze bruine kleur) Nee, sla in NL maar kleertjes in. Ik ben geen oma maar weet dit omdat ik met 2 Griekse kindertjes, uit de bergen, elk jaar 1/2 dagje ga shoppen.