Zakynthos reispakketje

  • Patrick

    Hoihoi

    Wij net terug van 3 weken zakynthos.

    Wat een fantastisch eiland!!

    We hebben bijna elke dag wel wat gedaan.

    Aanradertjes:

    - dagje katamaran vanaf porto roma, wel 40 euro pp maar je zit met maximaal 20 mensen op een mooie catamaran ipv met 200 op zon groot onpersoonlijk schip

    - porto roxi en porto limionas: voor ons de 2 meest mooie baaitjes van zakynthos waar je lekker kan relaxen en snorkelen

    - snorkelen vanaf laganas: ga een klein uurtje snorkelen, ga op bootjes af en je zwemt al snel samen met een grote zeeschilpad !!!

    - wandelen, er zijn diverse prachtige routes door de natuur waar je geen man tegenkomt maar wel veel flora en fauna

    Voor iedereen die ook een beetje actief wil zijn op zakynthos doen wij onze reisgidsen en maps in de aanbieding.

    Hier zit een echte top reisgids bij met de beste landkaart, 3 autorouters, 22 volledig beschreven wandelen met elk een super gedetaileerd kaartje en zelfs alle gps coordinaten.

    Wel is deze volledig in het engels

    Verder in het pakketje : een nederlandstalig reisgids, een grote landkaart 1:50.000 en 2 laganas kaartjes (welke je overigens gratis kan krijgen in laganas)

    Zie marktplaats!

  • Swa Oostvogels

    Hoi,

    Wij vertrekken volgende week Dinsdag 22 Juli voor het eerst 10 dagen naar Zakynthos. We gaan 11 dagen naar hotel Alexandra beach in Tsilivi.

    Kan je me de prijs van u pakketje over Zakynthos door mailen inclusief verzend kosten . Wij wonen wel in Belgie net over de grens 2275 te Lille ( Wechelderzande) . Graag spoedig antwoord als de prijs niet te veel is zou het nog snel verzonden moeten worden .

    Alvast bedankt.

    Swa Oostvogels

  • Martin

    Hoi Patrick,

    Wij gaan 16 mei voor 3 weken naar Zakynthos plaatsje Agrassi hotel en app. Iliessa Beach. We houden van wandelen en dorpjes te bezoeken.

    Graag zouden wij als het reispakketje nog aanwezig is verdere info willen ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Martin

  • nathalie lievens

    beste,

    kan ik informatie krijgen over dat reispakketje? graag prijs en of het nog kan gevraagd worden?

    mvg,

    nathalie lievens

    kruisstraat 48

    9290 overmere

    belgië

  • Pieter

    Zou je ook wat meer info /prijs kunnen doorsturen.

    Bedankt!

    Pieter Golaszewski

  • Vercaigne, Marc

    Beste Zakynthos liefhebbers,

    Mijn echtgenote en ikzelf komen al een aantal jaren op dit prachtige eiland a rato van twee keer per jaar. 14 dagen in mei - vooral voor de bloemenpracht op dat ogenblik - en 14 dagen in september.

    Daar wij ook enorm veel houden van wandelen - en bij gebrek aan kaartmateriaal - zijn wij lange tijd op zoek geweest naar aangepaste kaarten, wandelingen, routes, … Ik veronderstel dat het ‘reispakketje’ hier de reisgids van Gail Schoffield betreft (engelstalig). Deze gids bevat inderdaad een aantal wandelingen (zelfs met GPS coordinaten), maar als je deze in praktijk willen brengen bij nader inzien toch niet zo handig. Ook het plaatselijke kaartmateriaal is niet aangewezen om bijvoorbeeld de westkust te verkennen.

    Wijzelf zijn reeds een aantal jaren uitgerust met wandel-GPS (Garmin GPSMAPS 60 serie) en vertrokken van een basiskaart van Griekenland. Initieel was er op Zakynthos enkel de hoofdweg aangegeven. Met wat zoekwerk maar vooral door wandelingen via Google Earth voor te bereiden en ter plekke te doen, te registreren en daarnaa in de kaart te verwerken, beschikken wij inmiddels over een groot aantal wandelingen op het eiland. Deze zouden ook als fietsroute (mountainbike) kunnen dienen zij het niet dat bepaalde hellingen mijns inzien niet te doen zijn. Het betreft hier vooral plaatsen waar niemand anders komt - met uitzondering van een enkele meestal verdwaalde toerist - en met bijzonder aandacht voor de fauna en het adembenemende landschap.

    Via deze weg wil ik graag mijn ervaringen met GPS, routes en tracks delen met belangstellenden. Ideaal zou zijn mochten we met een aantal liefhebbers materiaal en ervaringen kunnen uitwisselen.

    Ook andere toeristische informatie wil ik graag met de echter liefhebber delen.

    Indien belangstelling, graag even een e-mailje naar m.vercaigne_prive@skynet.be.