Auto huren > van tevoren of ter plekke?

  • Aniek

    Ik ga van 12 t/m 24 juli naar Zakynthos, naar Agios Sostis. Ik heb er veel zin in!

    Heb een vraagje; zou graag voor een paar dagen een auto (liefst jeepje) huren. Hoeveel kost dat en waar kan ik dat het beste doen? En is het verstandig om dat van tevoren te doen of kan het ook gewoon ter plekke?

    Groetjes!

  • Inge

    Wij hebben via Budget een Suzuki Jimny gehuurd voor 2 dagen en waren hiervoor 80 euro kwijt.

    Hierbij moet ik wel zeggen dat ik dit door een Griek heb laten regelen, dus als je de mogelijkheid hebt, vraag iemand in je complex het voor je te regelen. Die kletsen zo wat van de prijs af. Via de reisorganisatie is vaak onnodig duur.

  • Diana

    Hoi Aniek,

    Wij hadden een quad gehuurd via Motorclub in Laganas, zij zetten de auto/quad bij je appartement of hotel neer.

    Ik heb het hier al geregeld via Internet, was toch wel goedkoper, wij hebben 80 euro betaald voor een hele week met alle verzekeringen erbij voor de quad.

    Er zit ook aan de boulevard in Agios Sostis een Smart Rental, de jeepjes ging hard met verhuur, omdat het toch lekker weer is wil iedereen een beetje buiten zitten in de auto.

    Misschien kun je ze mailen en Motorclub ook dan kun je altijd kijken wat de beste prijs is.

    Groet Diana