App Porto Iliessa

  • Ekke

    Wij denken er aan om dit jaar naar zakynthos te gaan met de vakantie. in de periode juni - juli. we zitten te denken aan Porto Iliessa in Argassi. Is er iemand die ervating heefty met dit complex. Ik kan geeb beoordelingen vinden op zoover en op de site van Sunweb. En verder zie ik geen reis organisaties die dit complex ook aanbieden. Wie weet er wat van dit complex?

  • annages

    Ekke, op “Vakantiereiswijzer” staan wel (oudere) reacties.

    Het complex ken ik niet maar ik weet dat het aan de doorgaande weg ligt en dicht bij de winkeltjes en tavernes.

    De foto's op “Sunweb” heb ik net bekeken, het ziet er erg mooi uit. Die tuin!!!! en pal aan zee.

    Ik zou zeggen doen!!!!!! B)

    Veel plezier daar!

  • Jet

    Is er een lezer van dit prikbord die hier inmiddels zijn vakantie heeft doorgebracht. Mijn oog viel ook op dit hotel/app complex en er is nog steeds erg weinig aan reviews te vinden.

    Het ziet er in de gids mooi uit en heeft eigenlijk alles wat ik zoek (ruim zwembad met vooral ruimte daar omheen, bij het strand, op slofafstand van het dorp,restaurants etc).

    Het lijkt er op dat de accommodatie in slechts 1 Nederlandse reisgids staat, ik ben benieuwd welke nationaliteiten er voornamelijk in dit hotel verblijven en wat voor soort gasten dat zijn (luidruchtig, groepen, grote families, veel gillende kinderen of juist meer rustige types).