Restaurants op Zakynthos.

  • Babylon

    Goede dag,

    Half juni ga ik voor het eerst naar Zakynthos en vraag mij af of er in Zakyntos stad leuke restaurantjes zijn -:) waar je lekker kunt eten tegen een leuke prijs.

    Ook voor eet tentjes elders op het eiland hou ik me aanbevolen.

    Alvast bedankt ,

    Babylon

  • Ingrid

    Waar verbijf je eigenlijk??? Wij zaten in Laganas.

    Onze favoriet op 1 Thassos aan het strand vlak bij de rotonde om de hoofdstraat in te gaan. Er stond toen wij er waren voor de 2e keer (2010)

    s'avonds vaak een ‘propper’ in griekse kledij om je binnen te halen maar deed later ook een dansje met borden gooien en vuur. Erg leuk én goed eten.

    Op nummer 2 Country Garden. Niet aan het strand maar langs één van de weggetjes???? Zit een lap gras voor en een fontijn. Ook erg goed eten.

    loop je de zaak uit de straat er tegenover aan de rechter kant zit de karaokebar. Hou er zelf niet van maar het zit er wél gezellig en de eigenaresse kan zelf heel goed zingen.

    Wat je zéker ook moet doen, niet eten ;-) is schildpadden zien, als ze er zijn gewoon in de zee bij Laganas. Doe een rondvaart om het eiland. Kom je vanzelf bij het alom bekende scheepswrak. Huur een quad (of anders) en ga het eiland rond. Zakynthos is Super.

    Veel Plezier.

    Groet, Ingrid.