Verlof 2013

  • Vera

    Hallo,

    Zakynthos geeft mijn voorkeur om mijn verlof 2013 door te brengen!!!

    Ik zou graag tips hebben!

    !!waarom dit eiland!!!

    Wat is de beste plaats om te logeren qua rust maar toch gezellige terrasjes en haventjes?

    Als je een auto huurt, wat moet je zeker bezoeken?

    Oh zoveel vragen ????

    ik heb al de link naar deze website http://zakynthos-pagina.nl/ maar toch nog jullie mening.

    Mvg

    Vera

  • Ton van Schaik

    Wij zijn vorig jaar geweest in Agios Sostis en dat is ons uitstekend bevallen. Rustige omgeving en veel kunnen wandelen. Ook vonden wij de kwaliteit van de restaurants in Agios Sostis erg goed. Langs de boulevard (stel je er svp niet teveel van voor, er staan vast wel foto's ergens van de boulevard) zijn in ieder geval genoeg restaurants maar ook Ole, Ole en het restaurant van Bougainvillea zijn erg goed, en niet te vergeten Scoublou.

    Over wat je kunt en wilt bezoeken is denk ik op deze site voldoende te vinden. Wij hebben ons beperkt tot een excursie met Nefis travel ( een eiland tour en een bezoek aan de hoofdstad in de avond) wat ons uitstekend is bevallen. Kijk eens op hun site naar de excursies die ze hebben, wij hebben dit geweldig gevonden. Kleine groepen (VIP excursie),goede uitleg en veel informatie ontvangen.

    Het bekende schildpad aan de haven van Laganas vroeg in de ochtend is ook leuk om te zien, daarvoor vonden wij een excursie naar de schildpadden niet nodig. Wandelen van Agios Sostis naar Laganas (deels door de zee) en eventueel verder door naar Kalamaki is ook leuk om te doen.

    Ton van Schaik