waar is iedereen?

  • anita

    ik geloof dat iedereen van het pb in een winterslaap is gevallen,maar ja zo gaat de tijd wel sneller.

    groetjes anita

  • annages

    In winterslaap ben ik niet en zit veel op andere Griekse pb'den. Ik vind het hier ook altijd zoooo stil als je dat vergelijkt met b.v. pb Karpathos.

    Weet iemand hier of Zakynthos donderdag ook last van de aardbeving heeft gehad?

  • Inge

    Hoi,

    Ik verwacht dat ze het wellicht gevoeld moeten hebben. Maar op zakynthos komen er regelmatig aardbevingen voor. De mensen daar kijken er al niet meer van op. De aarde zal zich daar zo af en toe moeten ontladen, omdat ze precies op een breuklijn liggen.

    Een aantal jaar terug rond Pasen een reeks bevingen en schokken meegemaakt. Het duurde weken, en de aardbevingen waren best heftig en lang. In die weken waren heel veel mensen toch wel ongerust.

    Het is inderdaad rustig hier!!!

    Annages…ik heb geboekt voor mei. Het is Samos gworden ipv Karpathos.

    Gr Inge

  • annages

    Hoi Inge, leuk Samos!! Ik ben er nooit geweest maar mijn collega was er vorig jaar en zij was erg enthousiast. Voor ons duurt het nog 4 maanden en dan heerlijk naar "Zante. Ken jij Spiros uit de 1e strandtent in Kalamaki?

  • Inge

    heej Annages

    Ik ben niet echt bekend in kalamaki, alleen in Agios Sostis en Laganas, dus ik ken hem denk ik niet.

    Nog even ter nadere info: Net nog even contact gehad met Zante. Aardbeving is wel degelijk gevoeld. Niet heftig, maar wel lang (aantal minuten) en daarom voelde die heel “raar”.

    Voor mij nog 5 maanden…..kijk er ook naar uit hoor! Leuk om in mei weer eens ergens anders te gaan kijken, maar Zakynthos blijft favoriet.

    Gr

  • annages

    Ja Inge, het is ook mijn favoriete eiland. Ik verheug me er erg op om iedereen weer te zien. Zo af en toe heb ik in de winter contact met iemand daar en ook met iemand die de Griekse wintermaanden in Australie woont. Ik vind het zo jammer dat ik in de wintermaanden niets meer kan volgen via w.b.j.nu dat vind ik een erg leuke site.

  • anita

    hallo inge,

    weet jij misschien of hotel sante sun,een goed besluit van ons is geweest,het ligt in agios sostis,

    alvast bedankt.

  • Inge

    Ja hoor, prima hotel. Ging er zelf vaak naar het zwembad. De kamers ken ik verder niet. Ligging is ok, alles op loopafstand. Ik geloof dat alleen de bus niet helemaal bij het hotel kan komen, dus klein stukje lopen met de koffers.

    Kijk anders ook eens op www.zoover.nl voor meer info.

    Gr Inge

  • Inge

    Ik kijk ook regelmatig op wbjnu. Leuk om die verhalen te lezen en gewoon nieuwsgierig. ;-)

    Heb inderdaad zelf ook een hele tijd zo'n site gehad.

    Gr Inge

  • annages

    Anita, 18 jan. heb ik aan jou het e.e.a. beantwoord over Zante Sun. Onze ervaringen met Zante Sun zijn erg goed, mooie ligging, schone kamers. Wij boeken nooit incl.diner dus daar hebben wij geen ervaring mee. Wat Inge schreef over de bus klopt, deze kan niet de straat in rijden maar het is maar een klein stukje lopen. Zie mijn berichten van 18-01-08.