Het is hier wel heeeeeeeeel stil :-(

  • diana

    Ik vind het jammer dat er zo weinig beweging is op deze startpagina

    Groet Diana

  • annages

    Hallo Diana,

    Dat vind ik ook altijd maar er is op het ogenblik meer beweging op hyves.

    Ben jij ook besmet met het Zakynthos virus??

  • annages

    Dom,dom,dom van mij.

    Ik begon met het bovenste bericht te lezen en reageerde daarop maar nu heb ik onderstaande berichten ook gelezen en begrepen dat je nog niet op Zakynthos bent geweest en dat je dus nog met het Zakynthos virus besmet kunt zijn.

    Op Karpathos zijn wij ook een paar jaar geleden geweest in Pigadia app.complex Blue Bay geweldig!!!! maar het eiland mist toch iets wat wij op Zakynthos wel hebben (he Inge?)

    Diana: Korfiati moet echt heel erg leuk zijn. Het ligt er in ieder geval geweldig. Een trap af en je staat aan zee. Je bent zo in Laganas, zo bij de restaurantjes van Agios Sostis. Geweldig ligging en wat ik elk jaar weer van de Korfiati gasten hoor moet het er echt heel gezellig zijn.

    Veel plezier daar!

  • Diana

    Hallo Annages :-),

    Maakt niet uit, ik reageer ook meestal gelijk.

    Nee ben nog niet besmet, maar als ik alles zo lees denk ik dat je er snel voor een tweede keer terug komt.

    Ik denk dat Zakynthos wat levendiger is als Karpathos, klopt dit?

    Ik heb me ook aangemeld op hyves, ook op de Korfiati hyve, maar krijg geen goedkeuring om lid te worden dus denk dat daar

    ook niet veel beweging is.

    Jammer omdat ik het altijd wel leuk vind om tips te krijgen van mensen die er al geweest zijn.

    Wat ik gelezen heb over Korfiati moet het wel leuk zijn, rustig maar wel gezellig.

    Ik heb er echt zoveel zin joh hahaha.

    Heb al strandjes opgeschreven die echt mooi zijn, nog meer van dat zo dingen.

    Vind jij dat het goed te rijden is op een scooter?? Het is niet zo dat we de hele dag gaan toeren hoor, lekker een stukje rijden voor een mooi strandje dat vind ik wel leuk.

    Als je nog tips hebt, laat maar horen hoor, ik vind het altijd leuk!

    Groet Diana

  • Manuella

    Hoi

    Het is hier inderdaad heel stil in vergelijking met andere Griekse startpagina's. Meestal haal ik er veel info van de prikborden alleen hier niet:(.

    Dan maar zelf op ontdekkingstocht als ik er ben.

    Groetjes

    Manuella

  • Diana

    hoi hoi,

    Echt he, ik heb ook op het Karpathosprikbord gezeten, daar was het echt druk.

    Ik heb alle oude berichten al gelezen hier, om tips op te doen.

    Mocht je wat leuks tegen komen laat het me maar weten.

    Wij gaan 29 mei naar Zakynthos, hebben er echt zin.

    Heb wel al een excursie geboekt bij Nefis Travel, daar was ik weer via hyves opgekomen.

    Ziet er zo mooi uit en zijn niet zo grootschalig.

    Groet Diana

  • Herman

    Hoi, daar…. zo er zijn nog wel wat meer mensen die ook na Zakhyntos gaan deze zomer.. :)

    Wat zijn jullie bestemmingen en wanneer?

    Ik ga met 2 vrienden half july naar Laganas….

    Voor mij wel de 1e keer daar, had bijna weer naar corfu gegaan maar dacht van laten we eens een ander eiland doen als Corfu,Rhodos of Kreta.

  • henk

    ikga 21 juni weer naar zakynthos ( laganas) voor de , denk 18 de x, we zitten in sunflower, kun je zo boeken, en dan een vlucht via transavia. als je van uitgaan houd is dit wel de plek om te zijn.verder is zakynthos best een leuk eiland.

  • diana

    Hoi, wij gaan 29 mei en zitten in Agios Sostis.

    Heb er zin in, dacht ga nog even kijken of het wat drukker geworden is :-)

    groet en heel veel plezier voor wie er binnenkort gaan.