Auto huren

  • Judy

    Hallo,

    Wij gaan van 20 t/m 25 september naar Zakynthos voor de eerste keer.

    We hebben een transfer vh vliegveld naar Celia in Vassilikos.

    Van 21-24 sept. lijkt het ons handig een auto te huren.

    WAAR KAN DIT HET BESTE?

    Andere tips zijn uiteraard ook welkom.

  • sasu

    Hallo,

    wij gaan van 13sept. t/m 27sept. naar Agios en hebben hier al een auto laten reserveren.

  • putman, joan

    Beste Judy, ik heb al vaak auto's gehuurd, maar het beste is het hier in NL reserveren bij TUI of dergelijke, die bij Sunny Cars voor jou een auto boeken. Je weet type, prijs, verzekering helemaal inklusief. Heb ik vaker gedaan, nooit problemen. Hij staat op het vliegveld klaar, en daar lever je hem weer in.

    PS. Is Zakynthos al geboekt? Het heeft mooie stukken., de hoofdstad en de haven zijn ok en de zuidkust is geloof ik ook ok, maar dwars door het eiland loopt een hele lelijke industriezone en in het noorden en andere plekken is er een soort massa-jongerentoerisme

    met oeverloos feesten, zuipen en lawaai. Dus…even kijken wat je wil.

    Korfu en Kefalonia zijn echt goed. Daar kun je ongestoord in alles genieten en wordt de lokale bevolking niet overlopen door de toeristen, behalve op een enkel beroemd punt na.

    Maar toch ; HEEL veel plezier.

  • Gusta

    Vaak kun je via de hostess ter plekke ook een goede huurdeal maken. In de meeste plaatsen bevinden zich (goede)autoverhuurbedrijven. Wij gaan volgend jaar voor de 4e keer naar Zakynthos. Alleen de plaats Laganas is een plaats waar de Engelse jeugd zich zeer regelmatig misdraagt, zoals Joan beschrijft. Met de huurauto kun je een groot deel van het eiland bezoeken en zul je merken dat de natuur aan het ene deel van het eiland heel anders is dan aan de andere kant. Heel veel plezier toegewenst, wij moeten eerst weer een jaartje wachten… :)

  • Ingrid

    Gusta,

    wij hebben een auto geboekt via Eliza was Here. Ik geloof dat het een kleine auto is. Mijn vraag is of je dan wel voldoende van het eiland kunt zien of dat je niet overal kunt komen.

  • Inge

    Vraag het aan een local. Bijvoorbeeld bij de receptie van je hotel/appartement. Of stap een verhuurbedrijf binnen. Via een reisorganisatie een auto huren is duurder dan het zelf regelen. Een reisorganisatie moet hier immers ook weer aan verdienen.