echt grieks eten

  • an

    Hallo allemaal,

    We gaan in juni voor het eerst naar Zakynthos. We houden erg van lekker eten en natuurlijk van griekst eten,dus waar kunnen we nog een echt goed grieks maaltijd krijgen en dus niet de “toeristische hap” waarvan je de hele nacht met buikpijn wakker van ligt…

    Groetjes An

  • Menno

    beste An,

    Hangt er een beetje af waar je heen gaat.

    Waar veel grieken zelf komen is het altijd goed. Een heel bekende taverne is Dennis Taverne. Ga iets later heen rond een uur of 9. Dan zit je voor je het weet tussen de grieken!

    het zit in de buurt van laganas maar buiten het toeristen gebied. Verder als je echt het zakynthos wil leren kennen boek dan bij nefili travel een excursie. Jacky geeft geen standaard excursie en laat de niet toeristiche plekjes en weetjes zien van het eiland. Ik heb er een tijdje gewoond en neem maar aan dat ik weet waar ik over praat.

    menno

  • annages

    Hallo An,

    Gelukkig Nieuwjaar :)-D

    Zoals Menno schreef: Bij Dennis Taverne kun je heerlijk eten maar ook bij Scloubous en dan ook pas na 21,30uur omdat dan de Grieken komen eten en het dan echt gezellig is.

    Over Pierros hoor ik ook goede berichten. Deze zit aan het strand aan het eind van Laganas/begin As.Sostis.

    Dennis zit aan de weg in Lithakia, makkelijk te komen als je in As.Sostis of Laganas verblijft. Ze brengen je graag na het eten weer terug naar je vakantieadres.

    Scloubous zit in As.Sostis achter het app.complex van George & Dawn.

    Ik hoop dat je iets aan onze tips hebt want we weten niet in welke plaats je verblijft.

    Veel plezier alvast en denk aan de tip van Menno over Jacky. Als je iets over het eiland wilt weten en wat meer wilt zien kijk dan eens op haar hyves.

  • an

    Hallo,

    Alvast voor jullie tips,zal er zeker gebruik van maken…..

    We verblijven in Pierros ,dus als het eten daar goed is ,zullen we daar zeker gebruik van maken..

    Het is voor ons alweer 6 jaar geleden dat we naar Griekenland zijn geweest ,dus we verheugen ons er nu al op…ach het duurt nog maar een maand of 6 ..haha

    groetjes An

  • Inge

    Hallo An,

    Reken maar dat je gaat genieten bij Pierros! Ik kom al 8 jaar bij Pierros. Helaas moet ik dit jaar uitwijken naar een ander complex omdat Pierros eind december al volgeboekt was voor begin juni. Gelukkig zit ik dichtbij en kan ik dus vaak genoeg bij Pierros langs gaan en daar van het zwembad genieten.

    Wanneer gaan jullie? Misschien kom ik jullie nog tegen. Ik ga vanaf 11 juni voor 8 dagen.

    Groetjes Inge

  • an

    Hallo Inge,

    Mischien dat we elkaar tegen komen..ga nl ook 11 juni voor 8 dagen …

    En ga zeker het restaurant van Pierros proberen…

    groetjes An